keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

get out while you can

mulla tuntuu olevan miljoona eri ideaa; osa suomeks, osa enkuks ja osa puoliks enkuksi ja suomeksi. mutten saa niitä koskaan valmiiksi ;_; tänäänki aamulla kun makoilin sänkyssä, keksin yhelle mun keskeneräselle ficille jatkoa, mutta ku pitäis se kaikki välissä olevakin osa kirjottaa =D
riparilla ku olin viime viikolla, mulla oli kolme eri tarinavihkoa mukana, ja sain edes yhtä kirjotettua jonkun verran, olen ylpee ^^'
oon tässä ny siivoillu mun huonetta, ja löysin muutaman tarinan, jotka voisin julkasta :'3 pitää vaan oikolukee ne ja siirtää koneelle ja muokkailla niitä hieman ja sellaista c:
ja olis muuten kivaa, jos kommentoitte noita vanhojakin kirjotuksia, ok ? c;;

1 kommentti:

  1. Luin ton sun one shotin ja sen The Walking Dead ficin. Molemmat oli mun mielestä tosi hyvin kirjoitettu ja muutenkin hyviä, vaikka en edes ole ikinä katsonut Walking Deadia niin sekin teksti nappas minuun. Ai niin mun piti myös sanoo vaan että moi !! (:

    VastaaPoista